Így is lehet könyvelni

Akár egyetlen mondattal le tudnánk írni, hogyan dolgozunk: könyvelői csapatunk mellett account managereink és internetes portálunk támogatják a tudatos vezetői döntéseket.

Azonban ennél sokkal többet teszünk. Három stabil pillérre helyezzük Ügyfeleink vállalkozását:

Profi könyvelők

Modern gondolkodású könyvelőkkel dolgozunk, akik naprakészek a jogszabályokkal, könyvelési technikákkal. Minden határidőt betartanak és betartatnak, segítik a munkát, a céget. Könyvelési vezetőnk ellenőrzi és szakmai vezetőnkkel együttműködve folyamatosan felügyelik és támogatják a csapatot.

Kreatív szakemberek

Az üzleti, pénzügyi tanácsadó (akit mi Account Managernek hívunk) feladata, hogy kreatív szemléletével segítse a céget; miként lehet az erőforrásokat optimálisan felhasználni, a legtöbbet megtakarítani, a lehetőségek nyújtotta előnyökkel élni. Egyfajta kapocsként összeköti a szereplőket, átfogja a szakmai tevékenységet.

A Portál, ahol mindent lát

A Portál megkönnyíti a cégvezetést, elősegíti a tudatos, helyes döntéseket azáltal, hogy teljesen transzparenssé teszi a könyvelést! Nincs többé vakon repülés, találgatás, hogy mit mikor kell fizetni, melyik számla hol van és mi viszi a költségeket az elmúlt hónapokban. Több információért katt ide.

0 Munkatárs
0 Év tapasztalat
0 + Elégedett ügyfél
0 Szakmai szervezet

Miért az Everest?

everest_miert_erdemes

Profi csapat

Szakmailag erős csapat, ahol a kreatív tanácsadó jól kiegészíti a klasszikus könyvelést.

Portál

A webes felület mellett már iOS-en és Android-on is.

Idő

Minden céges információ átláthatóan és közérthetően egy kattintásra.

Nyugalom

Összes munkatársunk szaktudását bevetjük, hogy Ügyfeleink koncentrálhassanak a cégvezetésre.

Fejlődés

Figyelemmel követjük a piac változásait, hogy Ügyfeleink minden adókedvezménnyel és pályázati lehetőséggel élni tudjanak.

Átláthatóság

Szerződés apróbetűs részek, felmondási- és hűségidő nélkül, rejtett költségektől mentesen. Mi ebben hiszünk.

Rólunk mondták

Partnereink

image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description

Friss blogbejegyzések

Gasztroenterológus, belgyógyász vagyok. 2017-ben hoztuk létre Dr. Torzsa Péter kollégámmal a Budai Gasztroenterológiai Központot. A célom ezzel az egészségügyi magánintézménnyel az volt, hogy egy betegközpontú, családias rendelőben várhassuk a pácienseket: egy olyan helyet teremtettünk, amely a csapatmunkára, valódi szakmai és emberi értékekre épül. Itt érzem a legjobban magam, orvosként és vezetőként is.

Könyvelni így is lehet – mondjuk az Everestnél, hiszen nálunk a piacon egyedülálló módon ügyfeleink nem egy, hanem két kolléga szakmai segítségét kapják: egy könyvelőét és egy úgynevezett account managerét. Mai cikkünkben három olyan helyzetet mutatunk, amikor account managered segíthet a jövő évi tervezésben

Tóth András vagyok, az Everest Accounting üzletág vezetője. Feladatom a könyvelőinkkel és az account managerekkel való kapcsolattartás, a folyamatos és biztos ügyvitel fenntartása, ezen felül természetesen a partnerekkel való kapcsolattartás.

Ajánlatkérés