Így is lehet könyvelni

Akár egyetlen mondattal le tudnánk írni, hogyan dolgozunk: könyvelői csapatunk mellett account managereink és internetes portálunk támogatják a tudatos vezetői döntéseket.

Azonban ennél sokkal többet teszünk. Három stabil pillérre helyezzük Ügyfeleink vállalkozását:

Profi könyvelők

Modern gondolkodású könyvelőkkel dolgozunk, akik naprakészek a jogszabályokkal, könyvelési technikákkal. Minden határidőt betartanak és betartatnak, segítik a munkát, a céget. Könyvelési vezetőnk ellenőrzi és szakmai vezetőnkkel együttműködve folyamatosan felügyelik és támogatják a csapatot.

Kreatív szakemberek

Az üzleti, pénzügyi tanácsadó (akit mi Account Managernek hívunk) feladata, hogy kreatív szemléletével segítse a céget; miként lehet az erőforrásokat optimálisan felhasználni, a legtöbbet megtakarítani, a lehetőségek nyújtotta előnyökkel élni. Egyfajta kapocsként összeköti a szereplőket, átfogja a szakmai tevékenységet.

A Portál, ahol mindent lát

A Portál megkönnyíti a cégvezetést, elősegíti a tudatos, helyes döntéseket azáltal, hogy teljesen transzparenssé teszi a könyvelést! Nincs többé vakon repülés, találgatás, hogy mit mikor kell fizetni, melyik számla hol van és mi viszi a költségeket az elmúlt hónapokban. Több információért katt ide.

0 Munkatárs
0 Év tapasztalat
0 + Elégedett ügyfél
0 Szakmai szervezet

Miért az Everest?

everest_miert_erdemes

Profi csapat

Szakmailag erős csapat, ahol a kreatív tanácsadó jól kiegészíti a klasszikus könyvelést.

Portál

A webes felület mellett már iOS-en és Android-on is.

Idő

Minden céges információ átláthatóan és közérthetően egy kattintásra.

Nyugalom

Összes munkatársunk szaktudását bevetjük, hogy Ügyfeleink koncentrálhassanak a cégvezetésre.

Fejlődés

Figyelemmel követjük a piac változásait, hogy Ügyfeleink minden adókedvezménnyel és pályázati lehetőséggel élni tudjanak.

Átláthatóság

Szerződés apróbetűs részek, felmondási- és hűségidő nélkül, rejtett költségektől mentesen. Mi ebben hiszünk.

Rólunk mondták

Partnereink

image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description
image_description

Friss blogbejegyzések

Az új kolléga érkezése minden alkalommal új feladatokat is hoz a cég életébe: felkészülést, odafigyelést és mentorálást igényel, bármilyen területről is legyen szó. Ahogy sok munkahelyi folyamatban, a kulcsszó itt is a türelem: nemcsak vezetőként érdemes tudni, de a kollégák figyelmét is fontos felhívni arra, hogy az új helyzethez való alkalmazkodás időigényes.

Az Everestnél szakmailag erős csapattal dolgozunk, ahol a kreatív tanácsadó jól kiegészíti a klasszikus könyvelést. A hagyományos magyarországi könyvelői modellhez képest (ügyfél + könyvelő) nálunk az ügyfelet egy helyett két szakember segíti, akik más-más nézőponttal, de a közös sikerért dolgoznak és remekül kiegészítik egymást.

Az operációs vezető megnevezés talán jobban körülírja feladataim. Az Everest napi működéséhez kapcsolódó ad-hoc teendők mellett elsősorban a Portál fejlesztését koordinálom. Az elmúlt 5 hónapban rengeteg fejlődésen mentünk keresztül, aminek az egyik kulcsszereplője voltam:

Ajánlatkérés