Könyvelni így is lehet – mondjuk az Everestnél, hiszen nálunk a piacon egyedülálló módon ügyfeleink nem egy, hanem két kolléga szakmai segítségét kapják: egy könyvelőét és egy úgynevezett account managerét. Mai cikkünkben három olyan helyzetet mutatunk, amikor account managered segíthet az évi tervezésben.
Tervezés plusz egy nézőponttal
Míg egy cég belső alkalmazottjaként dolgozó kolléga csak annak az egy vállalkozásnak az ügyeit ismeri, account managereink egy fontos tulajdonsága, hogy sok cégnek látnak rá a működésére, statisztikáira és így komoly összehasonlításokat tudnak végezni. Nagyon jól látják, hogy milyen tényezők visznek sikerre egy vállalkozást és azonosítani tudják azokat a pontokat, ahol a vezetői döntéseknek ebben fontos szerepe van. Az Everestnél arra biztatjuk ügyfeleinket, hogy komoly stratégiai vagy pénzügyi döntéseik előtt kérjék managereink tanácsát, hiszen plusz egy szakember bevonása minden esetben a siker felé vezető út.
Könyveléssel kapcsolatos kérdések
Könyvelőink és account managereink szoros együttműködésben dolgoznak: mindketten ismerik ügyfeleink cégének karakterét, adatait és lehetőségeit. Könyveléssel kapcsolatos szakmai kérdésekben természetesen könyvelőink tudnak a legtöbb segítséget nyújtani, azonban account managereink is segítenek a Portál statisztika részének megismerésében és elemzésében. Hisszük, hogy az adatok értő elemzése, a tudatos és kreatív tervezé minden sikeres vállalkozás alapja.
Előrejelzések, lehetőségek
Account managereink egyik legfontosabb készsége, hogy naprakészek: követik nemcsak a magyar, de a nemzetközi vállalkozói piac változásait és felkészültek arra, hogy tanácsot adjanak a várható trendekkel, irányokkal kapcsolatban. Pontosan látják, hogy milyen irányba haladnak a vezetők és melyek azok a könyveléssel és tudatos tervezéssel kapcsolatod témák, amelyek meghatározói lesznek a következő évek vállalkozói szcénájának.